Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΑΜΑΙ ΝΑ ΔΕΣΜΕΥΤΩ??




      ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΑΜΑΙ ΝΑ ΔΕΣΜΕΥΤΩ??

  Καποιοι ανθρωποι αντιμετωπιζουν ιδιαιτερη δυσκολια στο να συναψουν και να διατηρησουν στενες διαπροσωπικες σχεσεις. Γιατι??
  Η Μαρια, 27 ετων, αποφευγει συστηματικα τη δεσμευση. Παροτι δε φοβαται να ξεκινησει μια καινουρια σχεση, η ιδεα οτι αυτη μπορει να εξελιχθει πιο σοβαρα την τρομαζει. Για ποιο λογο μπορει να συμβαινει αυτο;;

   * Τι σε προβληματιζει;;
 
  Ενω στην αρχη μιας γνωριμιας ενθουσιαζομαι και πιστευω οτι τα πραγματα θα εξελιχθουν καλα, μολις νιωσω οτι τα πραγματα σοβαρευουν και οτι ο συντροφος μου διεκδικει περισσοτερο χωρο και χρονο στη ζωη μου, πανικοβαλλομαι και σαμποταρω την εξελιξη της σχεσης ή την διακοπτω.

   * Τι ακριβως σε φοβιζει;;

   Η απωλεια της προσωπικης μου ελευθεριας. Περισσοτερο, ομως, φοβαμαι να μην πληγωθω.. Να μην ανακαλυψει ο συντροφος μου οτι ειμαι ανεπαρκης και τελικα με απορριψει εκεινος πρωτος.

    * Ποτε ξεκινησες να νιωθεις ετσι;;

   Στην πρωτη μου σοβαρη σχεση ο συντροφος μου με εγκατελειψε ενω θα παντρευομασταν σε λιγους μηνες... Μου ειπε οτι με αγαπαει, αλλα οτι δεν νιωθει ετοιμος να δεσμευτει μαζι μου για μια ζωη... Απο τοτε κανω κατα καποιον τροπο στους αλλους ο,τι εκανε εκεινος σε μενα.

    * Πως διαχειριζεσαι αυτη σου την ταση μεχρι σημερα;;

    Αν και μοιραζομαι τις σκεψεις και τις ανησυχιες μου με τον εκαστοτε συντροφο μου, μολις αισθανομαι την πιεση να προχωρησω στο επομενο σταδιο, αρχιζω να υιοθετω μια αντιδραστικη συμπεριφορα. Ποτε δε νιωθω ετοιμη ή βρισκω δικαιολογιες οτι δηθεν ειναι βαρετη η σχεση ή οτι ισως υπαρχει καποιος καλυτερος για μενα.

      ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ....

    Η απουσια συναισθηματων σε συνδυασμο με το φοβο της απορριψης ειναι τα πρωτα που πρεπει να δουλεψετε. Αφηστε τον εαυτο σας ελευθερο να βιωσει θετικα συναισθηματα χωρις να φοβαστε την απορριψη, που ειναι προφανες οτι συνδεεται με χαμηλη αυτοεκτιμηση. Πιστεψτε στον εαυτο σας δινοντας εμφαση στα δυνατα σημεια σας! Αφηστε τον συντροφο σας να σας εκφρασει αυτα που νιωθει και αισθανθειτε καλα γι' αυτο. Καλλιεργηστε την αμοιβαια εμπιστοσυνη ενισχυοντας τη μεταξυ σας οικειοτητα και εκφραζοντας ανοιχτα τις αναγκες και τις προσδοκιες σας...
   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου